Centrala Tylmanowa
Polski Serwis Kawowy
34-451 Tylmanowa, os. Hardopadły 348
Kontakt:
Dział handlowy: tel. 794 994 630
Serwis stacjonarny: tel. 570 048 630
Serwis mobilny: tel. 576 994 630
biuro@polskiserwiskawowy.pl
serwis@polskiserwiskawowy.pl
Godziny otwarcia:
Poniedziałek – Piątek: 8.00 – 16.00

Oddział Jasło
38-200 Jasło, ul. Stanisława Wyspiańskiego 7
Kontakt:
Dział handlowy, serwis: tel. 721 616 963
Godziny otwarcia:
Poniedziałek – Piątek: 9.00 – 17.00
Sobota: 9.00 – 13.00
Oddział Koszalin
75-665 Koszalin, ul. Zwycięstwa 242
Kontakt:
Dział handlowy, serwis: tel. 732 764 630
Godziny otwarcia:
Poniedziałek – Piątek: 9.00 – 16.00
Punkt partnerski - Warszawa
03-995 Warszawa, ul. Bronowska 58
Kontakt:
Dział handlowy, serwis: tel. 882 434 343
Godziny otwarcia:
Poniedziałek – Piątek: 9.00 – 17.00

Usługodawca wyznacza adres poczty elektronicznej biuro@polskiserwiskawowy.pl jako pojedynczy punkt kontaktowy. Punkt kontaktowy umożliwia bezpośrednią komunikację Usługodawcy z organami państw członkowskich, Komisją Europejską i Radą Usług Cyfrowych oraz jednocześnie umożliwia odbiorcom usługi (w tym Usługobiorcom) bezpośrednią, szybką i przyjazną komunikację z Usługodawcą drogą elektroniczną, na potrzeby stosowania Aktu o Usługach Cyfrowych. Usługodawca wskazuje język polski oraz język angielski do celów komunikacji z jego punktem kontaktowym.